torsdag den 17. april 2014

Bog kursus med lance Anderson.

På SAM var jeg på kursus med Lance Anderson.
 
Vi skulle lave en bog hvor siderne skulle syes i.
Rigtig dejligt og lærerigt kursus
 
Jeg er ikke så "god" til at følge en opskrift, og ender altid med at
"lege" mig væk fra den oprindelige plan. Men det er jo ikke så ringe endda.
 
Oprindelig skulle der kanvas på ryggen, det har jeg udskiftet med læder.
Som pynt, har jeg sat en lynlås og blomster på forsiden. 
Her kan alle siderne ses, pynten fylder ret meget:-) 
Detaljer af nogle af siderne. 
En af lommerne har jeg syet sammen.
Under læderet på ryggen, har jeg lagt en lille rulle af papir.
Hopper lige med på udfordringen hos:
Hvor alt er lov.
Tak for alle de søde kommentar i ligger.
God påske
Sanne

6 kommentarer:

morkaren sagde ...

Ja, men dog, hvor er det flot!!! Læder ryg som en fin roman, og lynlåsen på forsiden er så smart, men du har nu altid været skrap til de fantasifulde mini albummer, og jeg kan se du har også taget Jyttes ide med husblas, det ser så godt ud. knus morkaren.

Unknown sagde ...

Wauw den er flot, bare det var mig der havde været på det kursus :)
God påske

Lisa Rasmussen sagde ...

WOOOOW Sanne, hvor er det bare et super smukt og lækkert album, jeg er total vild med din forside, den er såååå lækker og gennemført. Rigtig god påske ;O))

Unknown sagde ...

Oh my word Sanne! This is truly gorgeous! Really love your superb looking album, every single page is a treasure and an immense pleasure to look at! Thanks for joining us at Vintage Udfordring this fortnight, good luck! Happy Easter, hugs, Ira x
Ira’s Crea Corner

Anonym sagde ...

Jamen dog, har slet ikke ord for hvor smukt dit album er blevet :)

Anonym sagde ...

Hold op hvor fint ;) Super sejt med lynlås og læder ;) Glæder glæder glæder mig til at se med fingrene ;) ;)
Mvh Ditte