søndag den 2. juni 2013

DT bidrag card and scrap

Så er det tid til en ny udfordring hos:
Card and Scrap.
Denne gang vil vi gerne se:
BLOMSTER.
 
Vi har nogle fantastiske sponsorer med os igen
Og 

Her er mit DT-Bidrag.
Iden har jeg fået Her
 
jeg har valgt at lave et lille album til mine blonder,
syntes altid jeg roder rundt i dem når de ligger i min blondeæske.
 


jeg har lavet flere og er rigtig glad for at der nu er orden.
 
Jeg deltager i udfordringen hos:
 
og
 
 
God søndag til alle.
knus Sanne
 

6 kommentarer:

Jytte sagde ...

Hold da op, hvor er det bare skønt!! Smukt og praktisk - og så lækkert!

Knus :)

Unni A sagde ...

Wow så lekkert! Helt nyyydelig album! Og så smart å lage album til blondene, kjempegod ide :)
klem Unni

Margareth sagde ...

Så lekker album, og så smart å samle blondene slik :)

Kjersti Gabrielsen sagde ...

Nydelig og smart.
Takk for at du deltar hos Korthobby`s utfordring :)

Klem fra DT-Kjersti

Annette / aka sagde ...

Hvor fint. Og sikke da en flot orden på blonderne......siger jeg lidt misundeligt ! Mine roder vildt i en skuffe.

Olivia sagde ...

Genial idé at opbevare blonder på den måde! Rigtig flot!