mandag den 25. februar 2013

Jeg er her stadig ;-)

 
Jeg har været lidt fraværende her på bloggen,
men jeg har da lavet noget.
Jeg har lavet mig en "reol" til mine sværter.
Den er lavet i tyk chipbord og beklædt med kunst lædder.
Den passer ned i min skuffe, så når jeg er hjemme
ligger den ned og ude kan den stå.
Derudover har jeg arbejdet på mit usa album,
den er blevet meget TYK!!!!
14x 19x 25 cm en rigtig basse. 
Et kik til nogle af siderne. 
Det første indlæg i dag, og flerer på vej;-)
Håber at i får en god mandag.
Knus Sanne

2 kommentarer:

morkaren sagde ...

Smart med sådan en reol, og hvor har du mange sværter, og dit USA album ser fantastisk ud, sikken en tykkelse, hvad er det for poser det er byggede op på? knus morkaren.

Karina Bunkenborg sagde ...

Vildt smart reol. Dit album ser bare så spændende ud! Ha en god uge!