mandag den 30. april 2012

Sølvbryllups gæstebog.

Jeg har været på et kursus i love2scrap
hvor vi skulle lave et kuvert almum.
Min mand og jeg har sølvbryllup d 6/6 i år
så jeg vil bruge det til en gæstebog. 
Alle kanterne er blevet embosset med sølv.
(lidt svært at se på billedet) 
Inde i albumet er der billeder af os da vi blev kærste, forlovet og gift.
Så er der billeder af os da vi blev forældre og til sidst bedsteforældre. 
 
I alle lommerne er der tags, hvor gæsterne kan skrive en lille hilsen.
Alle tags og sider er pyntet med streger og prikker og alt er skrevet i hånden. 
De sidste par sider er forbeholdt billeder fra dagen,
så de kommer i senere. 
Vil de gerne se noget med bryllup,
jeg tænker at det er ok med et sølvbryllup.
og deltager derfor med dette album.
Vil de gerne se håndskrift/drodling.
Og det har jeg en del af, og deltager derfor også i den.
Sanne

3 kommentarer:

Strikkelene sagde ...

Så fantastisk flott ide - og nydelig utformet album!

Lykke til med sølvbryllupet - håper dagen blir alt dere håper på :)

Audhild sagde ...

For en flott ide! Og for et minne å ha - også for de som kommer etter dere! Nydelig laget:-) Tusen takk for at du deltar hos Scrappekammeret!

Audhild sagde ...

Hei igjen! Du er vinneren vår av utfordring nr 52 Skriv for hånd! Gratulerer! Vi har dessverre problemer med bloggen vår og innlegget med annonsering av vinner kommer ikke dit det skal. Ta kontakt på mail slik at du får tilsendt pakken din!