mandag den 9. april 2012

Et vægbillede

Har en udfordring om genbrug.
jeg har købt et stykke legetøj og syndes
at pappet som det sad på passede til
at lave et væg billede til mit scrap rum.
Sådan så det ud før jeg gik igang.
Her er så resultatet.
 Billedet er scannet ind fra en gammel
chokoladeæske fra 1930en, jeg har brugt
dette billede en del gange, printet på
forskellige farvet katon. 
 Her er det dominobrikker, der er limet papir på,
og derefter lagt et tykt lag glossy på.
 Masser af blonder og sværte.

Jeg deltager også i udfordringen hos
som gerne vil se bånd.
Tak for en lille komentar
 Sanne

4 kommentarer:

Heidi sagde ...

Aldeles nydelig!
Lekre farger og pynt:) Flotte detaljer.
Takk for at du deltar på Vintage utfordringen.
Klem, Heidi:)

Aud Kirsten sagde ...

Rett og slett nydelig!
Tusen takk for at du deltar på card and Scraps utfordring:)

Dorthe sagde ...

Øj så smukt og hvor er det en god ide med dominobrikkerne :) Tusind Tak for at du deltager i udfordringen hos Card and Scrap.

Nelle sagde ...

Häftig idé. Det blev verkligen snyggt!

Tack för att du deltar hos Vintage Udfordring.
Kram Nelle